DIY trench cu maneca scurta

in

DIY experiment 1

Trench-ul meu clasic avea pe fiecare maneca, jos langa tiv, o chestiuta relativ inutila, un accesoriu - banda din acelasi material, prinsa cu un nasture. Banda asta ingusta de material care avea rol pur decorativ a devenit mult mai practica la sfarsit. Am desfacut-o, am desprins acel nastur si i-am gasit o alta intrebuintare.

Am decis sa fac un artificiu pentru a putea sa port trench-ul cu maneca suflecata. Am cusut pe maneca, la lungime de un deget departare de umar, pe interior, bata de material, cu partea cu butoniera in jos. Pe partea exterioara a manecii am cusut nasturele, exact in acelasi loc unde am atasat banda de material. Si acum, cand indoi sau suflec manecile trench-ului, pot inchide nasturele astfel incat sa para ca are maneci scurte. Voila!




DIY experiment 2

Acum ceva timp mi-am cumparat o pereche de cercei cu pene de paun, pe care n-am ajuns sa-i port pentru ca sunt prea mari pentru trasaturile mele. Intre timp m-am hotarat sa le dau totusi un rost si mi-am confectionat singura un accesoriu pentru par, din acele doua pene si o agrafa de par in stil pieptene. Iata ce a iesit!



1 comentarii:

Daiana spunea...

Ah, ce bine e sa ai doua miini dibace...! Din pacate, eu abia sint in stare sa cos un nasture :D

Trimiteți un comentariu

This entry is filed under .

You can also follow any responses to all entry through the RSS Comments feed.

Blog Widget by LinkWithin